Понеділок, 19.11.2018
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2017 » Листопад » 20 » Ефективність сучасного уроку – стимул до успіху вчителя і учня
16:25
Ефективність сучасного уроку – стимул до успіху вчителя і учня

Ця професія вимагає й психологічної стійкості, й небайдужого ставлення до дітей, й неабиякої цілеспрямованості, й уміння та бажання постійно вчитися, а також переймати професійну майстерність від досвідченого фахівця до початківця. Слід зазначити, що сучасні учні не задовольняються лише наявністю школи та вчителя. Сучасні учні чекають на сучасний урок. З метою підвищення методичної підготовки молодих педагогів із технологій сучасного уроку, сприяння зростанню їхньої педагогічної майстерності у підготовці та проведенні уроків, з метою розширення знань про ефективні та провідні методи навчання в Новій українській школі 10 листопада 2017 року на базі Лаврівської СЗШ І – ІІ ступенів відбувся семінар-навчання молодих учителів з теми «Ефективний урок – результат організації активної діяльності вчителя і учнів». Роботу семінару координувала методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна. У реалізації завдань семінару-навчання взяли участь молоді педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Вінницького району. 

Адміністрація школи (директор школи – Очеретна О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи – Радзієвська В.В.), педагогічний та учнівський колективи тепло зустріли молодих учителів і створили їм  атмосферу позитивного настрою та комфорту.

У вступній частині семінару-навчання директор Лаврівської СЗШ І – ІІ ступенів - Очеретна Ольга Василівна, привітала учасників заходу та презентувала навчальний заклад. У своєму виступі керівник школи відмітила, над якими напрямками працює колектив, які досягнення мають учителі та учні, які зміни відбулися в закладі за останні п’ять років.

Заступник директора з навчально-виховної роботи – Радзієвська Валентина Володимирівна, прокоментувала, яким має бути сучасний урок та запропонувала переглянути відео «Яким має бути урок, на який чекають діти?», створене разом із учнями Лаврівської СЗШ І – ІІ ст. І на завершення свого виступу Валентина Володимирівна провела з молодими вчителями інтерактивну вправу «Соняшник», з метою виявлення яким вони бачать сучасний урок.

Наступним етапом роботи семінару-навчання був перехід від теорії до практики. Так,  молоді спеціалісти відвідали уроки вчителів: Гудзь М.П. (українська мова, 3 клас), Очеретної К.А. (математика, 4 клас), Максимець А.Л. (англійська мова, 5 клас), Донченко Ю.В. (інформатика, 6 клас), Максимця О.С. (фізична культура, 7 клас), Іщенко Н.Л. (зарубіжна література, 8 клас). Після проведеного уроку кожен учитель дав самоаналіз уроку, а також поділився власним досвідом роботи.

У ході проведення методичного практикуму методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна запропонувала молодим учителям попрацювати в групах – зробити аналіз відвіданих уроків, підкреслити роль особистості вчителя у формуванні творчого учнівського колективу. Слід зазначити, що всі проведені уроки були оцінені молодими спеціалістами  за різними критеріями, і всі вони були проведені на високому рівні. Крім того, вони відмітили для себе найбільш ефективні методи та прийоми роботи на уроці, застосовані вчителями.

Доречним та корисним був для молодих учителів і майстер-клас учителя історії Гуменюк Ю.В.  із використанням методів критичного мислення. Адже критичне мислення нині один із модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним із наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи. Не залишили поза увагою і використання навчального кабінету в процесі підготовки і проведення уроків. Досвідом роботи з даного питання поділилася учитель української мови та літератури Харченко Т.В., яка наголосила, що основна мета створення навчального кабінету полягає в забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу.

На завершення семінару-навчання було підведено підсумки, молоді вчителі заповнили анкети, поділилися своїми враженнями та дійшли висновку, що учитель повинен постійно самовдосконалюватися, адже сучасний урок – спільна творчість учителя та учня.

ФОТО ЗВІТ

 

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 306 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!

14.11 - Масненьку Валентину Анатоліївну - вчителя Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ

-->
План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
20.11 - Школа молодого вчителя (семінар-практикум). Тема: "Ефективний урок - результат організації активної діяльності вчителя і учнів". Медвеже-Вушківська СЗШ І-ІІІ ст. Початок о 10.00 год.
22.11 - Навчальний тренінг по використанню «LEGO-SYSTEM» для вихователів ГПД на базі Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст. Початок роботи о 10-00 ранку.
24.11 - І районний тур конкурсу знавців англійської мови “Spelling Bee” на базі Вінницькохутірського НВК ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ. Початок об 11.00 ранку.
29.11 - Панорамне заняття за підсумками звітів до Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек на базі Бохоницької СЗШ І-ІІІ ст. Початок роботи о 10.00 ранку. Автобус о 9.00 ранку від «Урожаю».





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz