Вівторок, 16.01.2018
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2017 » Листопад » 20 » Ефективність сучасного уроку – стимул до успіху вчителя і учня
16:25
Ефективність сучасного уроку – стимул до успіху вчителя і учня

Ця професія вимагає й психологічної стійкості, й небайдужого ставлення до дітей, й неабиякої цілеспрямованості, й уміння та бажання постійно вчитися, а також переймати професійну майстерність від досвідченого фахівця до початківця. Слід зазначити, що сучасні учні не задовольняються лише наявністю школи та вчителя. Сучасні учні чекають на сучасний урок. З метою підвищення методичної підготовки молодих педагогів із технологій сучасного уроку, сприяння зростанню їхньої педагогічної майстерності у підготовці та проведенні уроків, з метою розширення знань про ефективні та провідні методи навчання в Новій українській школі 10 листопада 2017 року на базі Лаврівської СЗШ І – ІІ ступенів відбувся семінар-навчання молодих учителів з теми «Ефективний урок – результат організації активної діяльності вчителя і учнів». Роботу семінару координувала методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна. У реалізації завдань семінару-навчання взяли участь молоді педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Вінницького району. 

Адміністрація школи (директор школи – Очеретна О.В., заступник директора з навчально-виховної роботи – Радзієвська В.В.), педагогічний та учнівський колективи тепло зустріли молодих учителів і створили їм  атмосферу позитивного настрою та комфорту.

У вступній частині семінару-навчання директор Лаврівської СЗШ І – ІІ ступенів - Очеретна Ольга Василівна, привітала учасників заходу та презентувала навчальний заклад. У своєму виступі керівник школи відмітила, над якими напрямками працює колектив, які досягнення мають учителі та учні, які зміни відбулися в закладі за останні п’ять років.

Заступник директора з навчально-виховної роботи – Радзієвська Валентина Володимирівна, прокоментувала, яким має бути сучасний урок та запропонувала переглянути відео «Яким має бути урок, на який чекають діти?», створене разом із учнями Лаврівської СЗШ І – ІІ ст. І на завершення свого виступу Валентина Володимирівна провела з молодими вчителями інтерактивну вправу «Соняшник», з метою виявлення яким вони бачать сучасний урок.

Наступним етапом роботи семінару-навчання був перехід від теорії до практики. Так,  молоді спеціалісти відвідали уроки вчителів: Гудзь М.П. (українська мова, 3 клас), Очеретної К.А. (математика, 4 клас), Максимець А.Л. (англійська мова, 5 клас), Донченко Ю.В. (інформатика, 6 клас), Максимця О.С. (фізична культура, 7 клас), Іщенко Н.Л. (зарубіжна література, 8 клас). Після проведеного уроку кожен учитель дав самоаналіз уроку, а також поділився власним досвідом роботи.

У ході проведення методичного практикуму методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна запропонувала молодим учителям попрацювати в групах – зробити аналіз відвіданих уроків, підкреслити роль особистості вчителя у формуванні творчого учнівського колективу. Слід зазначити, що всі проведені уроки були оцінені молодими спеціалістами  за різними критеріями, і всі вони були проведені на високому рівні. Крім того, вони відмітили для себе найбільш ефективні методи та прийоми роботи на уроці, застосовані вчителями.

Доречним та корисним був для молодих учителів і майстер-клас учителя історії Гуменюк Ю.В.  із використанням методів критичного мислення. Адже критичне мислення нині один із модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним із наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи. Не залишили поза увагою і використання навчального кабінету в процесі підготовки і проведення уроків. Досвідом роботи з даного питання поділилася учитель української мови та літератури Харченко Т.В., яка наголосила, що основна мета створення навчального кабінету полягає в забезпеченні оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу.

На завершення семінару-навчання було підведено підсумки, молоді вчителі заповнили анкети, поділилися своїми враженнями та дійшли висновку, що учитель повинен постійно самовдосконалюватися, адже сучасний урок – спільна творчість учителя та учня.

ФОТО ЗВІТ

 

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 144 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району
.

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!

01.01 Ляшко Раїсу Василівну, учителя початкових класів Переорської СЗШ І-ІІ ст.
02.01 Сінятинську Валентину Павлівну, учителя біології НВЗ: "ЗОШ І-ІІІ ст.- ліцей смт Стрижавка"
30.01 Волинець Любов Володимирівну, учителя музичного мистецтва та мистецтва Іванівської СЗШ І-ІІ ст.


План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
17.01 - ІІ засідання "Школи молодого заступника директора з виховної роботи" (за списком), Пултівецька СЗШ І-ІІІ ст., початок о 10.00 год.
18.01 - Засідання творчої групи в рамках проекту "Зелена школа", для координаторів проекту та їх помічників, Вінницька районна рада, початок о 15.00 год.
19.01 - засідання «Школи новопризначеного директора ЗДО» (за списком), на базі ДНЗ «Барвінок» с. Якушинці, початок о 09.00 год.
24.01 - Засідання творчої групи учителів ХЕЦ, Вінницька районна рада, початок о 12.00 год.
31.01 - Школа молодого учителя, НВЗ:"ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей смт Стрижавка", початок о 10.00 год.
-





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz