Неділя, 11.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2014 » Грудень » 17 » КОЖНА ДИТИНА –
НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ
10:45
КОЖНА ДИТИНА –
НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ

ГО «Львівський обласний центр гуманної педагогіки» підвів підсумок проведеного Міжнародного конкурсу з гуманної педагогіки «КОЖНА ДИТИНА – НАЦІОНАЛЬНЕ НАДБАННЯ КРАЇНИ І ДЕРЖАВИ».
Співорганізаторами конкурсу були:
Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адмінітрації
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Центр творчості дітей та юнацтва Галичини
Конкурс складався з двох турів: заочного і очного.
Передбачалися наступні номінації:
1 – «Облагородження серця школяра» для педагогів закладів середньої освіти;
2 – «Світло Душі Дитини» для педагогів дошкільної освіти;
3 – «Батьківська місія» - для батьків
4 – «Скринька ідей у професію» для студентів педагогічних закладів.
Перший тур: заочний конкурс, учасники виконали два завдання (ідея цих завдань запозичена з Міжнародного конкурсу «Педагогічні діалоги - 2013. Діалог з Ш.О. Амонашвілі»). Для цього учасникам запропонували обрати одного із авторів і виконати конкурсні завдання відповідно до обраної номінації.
Автори : В. Сухомлинський; Г. Сковорода; Я. Корчак; Ш. Амонашвілі.
Завдання 1. «Нотатки на полях»
Прочитати (перечитати) роботи одного із запропонованих видатних педагогів, так би мовити, «з олівцем у руці». Паралельно читання тексту потрібно було навести уривок тексту обраного автора (будь-якого розміру).
Завдання 2. «Мій цитатник» Читаючи тексти робіт обраного класика педагогіки, звертали увагу на концентровано виражені думки, цитати, які й поза контекстом конкретної роботи змушують міркувати, погоджуватися, сперечатися, використовувати в своїх виступах... , а згодом, післямова до виконаної роботи: чому саме ці рядки зачепили; як поєднуються з світорозумінням; що визначають у роботі.
Заочний етап конкурсу тривав до 10 листопада 2014 року, всі надіслані роботи були уважно прочитані і розглянуті членами журі з урахуванням кількох основних критеріїв: новизна, оригінальність (унікальність надісланого матеріалу), актуальність і прикладне значення для сучасної освіти, логіка і естетика викладу.
Переможці першого туру були оголошені 15 листопада 2014 року, їх запросили на очний етап, який пройшов в рамках Других Львівських обласних педагогічних читань з гуманної педагогіки, що відбулися у Львові 13-14 грудня 2014 року .
Під час читань переможці заочного конкурсу показали майстер-класи власної педагогічної майстерності, і продемонстрували практичне застосування ідей гуманної педагогіки обраного ними видатного педагога у навчально-виховному процесі.
Мали нагоду взяти участь у майстер-класах керівники дошкільних навчальних закладів Вінницького району. За підсумками конкурсу буде видано збірник, до якого увійдуть найкращі роботи. Цей збірник стане для кожного учасника прекрасним спогадом про проект, для когось, можливо, першою публікацією, для когось - практичним посібником, який допоможе в подальшій виховній діяльності, ще для когось - підставою для набуття звання «вчитель-методист», «вихователь-методист» (за наявності виконання всіх інших визначених Типовим положенням про атестацію вимог). Загальна аналітична записка із зазначенням авторів кращих робіт за всіма номінаціями конкурсу розміщена на сайті ГО «Львівський обласний центр гуманної педагогіки».










 
Переглядів: 204 | Додав: marinaosadchuk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz