Четвер, 08.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2015 » Жовтень » 24 » Про І-ше заняття «Школи фахового зростання»
для молодих та малодосвідчених працівників психологічної служби
12:41
Про І-ше заняття «Школи фахового зростання»
для молодих та малодосвідчених працівників психологічної служби

На виконання Положення про психологічну службу системи освіти України, листа МОНУ №1/9-352 від 27.08.2000 р. «Щодо планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби», наказу відділу освіти райдержадміністрації від 24.09.2013 р. №295 «Про затвердження плану заходів щодо розвитку психологічної служби системи освіти Вінницького району на період до 2017 року» та з метою підвищення ефективності роботи працівників психологічної служби, їх власної психологічної і професійної компетентності, самовдосконалення, опанування інноваційними методами і технологіями надання психологічних і соціально-педагогічних послуг в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах району 22 жовтня на базі Агрономічненськоі СЗШ І-ІІІ ступенів розпочала свою роботу «Школа фахового зростання» для молодих та малодосвідчених працівників психологічної служби системи освіти району 

В четвер відбулося І-ше заняття цієї Школи, яке спільно проводили керівник «Школи фахового зростання» - практичний психолог Агрономічненськоі СЗШ І-ІІІ ступенів - Бісікало Л.Г. та методист ВРМЦЗО - Григораш Т. М.

Традиційно метою першого заняття було опрацювання нормативно-правової документації, яка регламентує діяльність психологічної служби та вправляння молодих та малодосвідчений фахівців служби в правильності ведення документації для службового користування. Крім того молоді практичні психологи мали можливість окреслили коло проблемних питань, з яких потребують допомоги.

Дуже часто початківці переживають шок від зіткнення з реальністю, яка зустрічає їх в стінах навчального закладу, в якому вони розпочинають свою професійну діяльність. Полегшити їх входження в професію може не лише власна активна позиція молодого спеціаліста а й якісне своєчасне конструктивне та професійне наставництво та забезпечення активного фахового супроводу їх діяльності.

Молодого спеціаліста в навчальному закладі очікують:

- нові обов'язки (з самого першого дня він несе ту ж відповідальність, яку і фахівці зі стажем);

- специфічне дошкільне та шкільне середовище (особливі звичаї і неписані закони, які новачкові не пояснюються);

- очікування, покладені адміністрацією закладу та колегами (іноді початківці і самі точно не знають, чого саме від них чекають);

- суміщення ролі спеціаліста й учня (будучи фахівцем, він повинен одночасно увійти в роль учня і прислухатися до порад більш досвідчених колег).

Саме тому значна частина практичного заняття Школи була проведена в режимі «питання-відповіді», в ході якої практичні психологи мали можливість отримати пряму відповідь на ті питання, які є для них зараз найактуальнішими а практичний досвід відсутній. Це такі проблеми, як:

  • психологічний супровід адаптації першокласників та учнів 5-х класів,
  • організація психологічного супроводу процесу атестації педагогів,
  • критерії відбору діагностичного інструментарію,
  • систематизація та оформлення результатів проведеної роботи.

Перераховані проблеми, з якими стикається практичний психолог у навчальному закладі, далеко не всі. Але фокусуючи увагу на тому, що успіх професійної діяльності молодого спеціаліста залежить від власної компетентності, робить можливим підхід до якості фахової діяльності більш конструктивним.

На І-му занятті Школи використовувались різні фахові техніки та технології навчання молодих спеціалістів, і саме на цьому занятті практичні психологи отримали головне – чітку вмотивованість постійно працювати над підвищенням свого фахового і професійного рівня та впевненість в тому, що на цьому шляху, вони не залишаться на самоті і, при потребі, завжди зможуть отримати якісну і кваліфіковану допомогу та підтримку.

 

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 181 | Додав: yuruyu | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
09.12 - Школа фахового зростання освітян ДНЗ.(Якушинецький ДНЗ "Барвінок")
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz