Вівторок, 06.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 11
Гостей: 10
Користувачів: 1
Grom

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2016 » Березень » 4 » Про інтегрований семінар-практикум
для вчителів економіки і географії
03:12
Про інтегрований семінар-практикум
для вчителів економіки і географії

29 лютого 2016 року на базі НВЗ: «ЗОШ І-ІІІст.-ліцей смт Стрижавка» відбувся інтегрований семінар-практикум вчителів економіки і географії з теми: «Сучасні підходи до формування економічних та географічних  компетентностей учнів в умовах профільної школи»

Робота семінару розпочалась з презентації навчального закладу директором ліцею Комарчук Галиною Михайлівною.

З досвідом організації економічної освіти та економічної культури в навчальному закладі виступила вчитель вищої категорії, вчитель-методист Вечерко Тетяна Василівна, яка відмітила що  з 2005 року у НВЗ: «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка»  організовано профільне навчання, а саме  - економічний профіль, де поглиблено вивчається економіка  (3 год.) , географія ( 5 год.) та визначено таку структуру безперервної  шкільної економічної освіти:

Перший етап – навчально-ознайомчий, призначений для учнів початкової школи. Учителі 3-4 класів вчать учнів розуміти значення природних багатств для людини, необхідність дбайливого й розумного ставлення людей до природи. Під час екскурсії на підприємства, а також під час зустрічі з підприємцями, податківцями знайомляться з різними економічними професіями.

Другий етап – вивчення економіки в основній школі. У межах допрофільної освіти здійснюється підготовка учнів середньої ланки до вибору профілю навчання.

Вивчаються такі спецкурси:

  • «Основи споживчих знань»;
  • «Початки економіки»;
  • «Подорож у світ економіки»;
  • «Ділова активність,
  • «Етногеографія»

Учні 6-7 класів знайомляться з основами підприємницької діяльності , організаційними формами підприємництва. Увага вчителів акцентується на вихованні в дітей ощадливості, звички піклуватися про своїх близьких, про рослин, тварин. Учням прищеплюються елементарні навички до праці, що включають приготування їжі, дрібний ремонт одягу та взуття, проведення робіт на присадибні ділянці, у городі  і в саду, догляду за домашніми тваринами.  Курс «Основи споживчих знань» сприяє розвиткові навичок розумової та раціональної споживчої поведінки. Під час викладання економіки використовуються економічні та географічні ігри , у позакласній роботі – проводяться різні заходи із застосуванням економічних знань.

Під час вивчення спецкурсів школярі створюють такі ігрові та інформаційні міні-проекти:

  • Визначення загальної вартості сніданку для сімʼї;
  • Проект присадибної ділянки;
  • Способи домашньої заготівлі продуктів харчування;
  • Складання бюджету сімʼї;
  • Складання резюме для прийому на роботу.

       Третій етап – організація профільної освіти у старших класах.

Крім основних предметів у профільних класах вивчаються спецкурси:

  • «Власна справа»;
  • «Фінансова грамотність»;
  • «Моделювання та розвʼязування економічних задач»;
  • «Міжнародна торгівля».

Учні 10-11 класів створюють проект «Умовна власна фірма», проводять такі дослідження:  

  • Моя підприємницька ідея;
  • Визначення кола майбутніх споживачів;
  • Хто мої конкуренти?
  • Вибір місця розташування підприємства;
  • Ресурси, що необхідні для мого бізнесу;
  • Клопотання про отримання кредиту;
  • Вибір назви. Фірмовий знак. Товарна марка;
  • Технологічний процес виробництва;
  • Номенклатура та асортимент продукції, що випускає фірма;
  • Рекламна компанія власного товару

В практично-рефлексивній частині семінару вчителями закладу продемонстровані майстер-класи з організації ігрової діяльності на уроках і факультативних заняттях з економіки і географії. Зокрема, вчителька географії ліцею Галина Миколаївна Македонська провела рольову гру «Судове засідання:»Звинувачуємо господарську діяльність…», а вчителька економіки Вечерко Тетяна Василівна показала фрагменти ділової гри з учнями 7-х класів «Виготовлення піци» під час вивчення теми «Продуктивність праці» спецкурсу «Початки економіки».

Також учасники семінару стали свідками загальношкільного заходу екологічного заходу «Зустріч птахів», який організував ліцей спільно з представниками лісового господарства.

   В традиційній  рубриці  семінарів «Зернини педагогічного досвіду» вчителі району, які атестуються на вищу категорію та претендують на встановлення педагогічних звань презентували підготовлені методичні посібники та поділилися досвідом роботи над науково-методичною проблемою в між атестаційний період:

  • Базалицька Л.П., вчителька географії Лука-Мелешківської ЗОШ І-ІІІст., з  теми: «Створення оптимального психологічного клімату та навчального простору для формування в учнів критичного мислення на уроках географії» та методичний посібник «Країни Азії, 10кл.;
  • Шкробіт Є.П., вчителька географії Іванівської СЗШ І-ІІст., з теми: «Підвищення ефективності навчання на уроках географії шляхом поєднання проблемного навчання з інтерактивними технологіями та методичний посібник: «Використання ігрових методів навчання для формування творчої пізнавальної діяльності школяра на уроках географії»;
  • Столяренко В.О., вчитель географії Зарванецької ЗОШ І-ІІст., з теми: «Використання ігрових технологій на уроках географії» та методичний посібник «Гра-спосіб активізації процесу навчання» Інтелектуальні шоу-ігри «Найрозумніший» в системі узагальнюючих уроків курсу «Географія материків і океанів;
  • Комарницька Г.І., вчителька географії Стрижавської ЗОШ І-ІІІст., з теми:»Самостійна робота як фактор компетентнісного навчання»;
  • Ільченко Л.В., вчителька географії Лука-Мелешківської ЗОШ І-ІІІст., з теми: «Учнівський науковий проект як одна із форм організації навчальної діяльності учнів»;
  • Ковальчук О.С., вчителька географії Комарівського НВК, з теми: «Технології використання краєзнавчих матеріалів на уроках географії та в позакласній роботі;
  • Вечерко Т.В., вчитель економіки Стрижавського ліцею, презентувала методичний посібник: «Складання завдань І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з економіки як фактор позаурочної роботи з економіки

На завершення семінару методист ВРМЦЗО Столяренко В.О. ознайомив учасників семінару з особливостями проведення ДПА з географії в 9 класі.

Методист ВРМЦЗО   Столяренко В.О.

Переглядів: 260 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
07.12 - Семінар – практикум педагогів – організаторів: «Майстерність педагога – організатора: творча ініціатива, удосконалення форм і методів роботи із учнями у навчальних закладах» (обов’язково мати із собою ноутбук) (Михайлівська СЗШ І-ІІІ ст.)
09.12 - Школа фахового зростання освітян ДНЗ.(Якушинецький ДНЗ "Барвінок")
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz