Четвер, 13.12.2018
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2018 » Грудень » 4 » Про міжнародні проекти та українське дошкілля або пліч - о – пліч
14:57
Про міжнародні проекти та українське дошкілля або пліч - о – пліч

Змінюється суспільство, а разом з ним і підходи до освітнього процесу. Щоб іти в ногу з часом, повинні змінюватися і ми, творці майбутнього покоління.

Тому окрім традиційних методик навчання останнім часом в психолого-педагогічному процесі все ширше використовуються ЛЕГО - технології. Розроблена програма «ЛЕГО – конструювання» для дітей віком від 3 до 6 років і сприяє розвитку конструктивних здібностей креативному, інтелектуальному, емоційному і фізичному розвитку засобами конструктура LEGO Education.

Гра це перша доступна форма діяльності дітей. Вона передбачає свідоме засвоєння, відтворення та удосконалення нових рухів, сприяє розвитку та формуванню особистості дитини.

Чи завжди ми, дорослі, уважно і серйозно ставимося до дитячої гри? Чи можемо «на рівних» грати з дитиною, вибирати для нього найбільш цікаву і корисну іграшку? Чи можемо зробити так, щоб гра стала дійсно розвиваючим, виховуючим і коригувальним засобом?

Однак ЗДО – це не лише навчальні програми та кваліфіковані педагоги, це вміння працювати в команді, і не втрачати своєї індивідуальності, генерувати свої ідеї, але враховувати досвід старшого покоління, цим, здавалося елементарним речам не завжди легко навчитися.

Пропоную ознайомитися, як ці та інші питання вирішує колектив дитячого садка «Лісова казка» с. Писарівка.

Нещодавно, в рамках проекту «Сприяння освіті» та Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом LEGO Foundation, у проектній ініціативі з обміну досвідом «Brick mate» педагоги «Лісової казки» познайомились з досвідом роботи педагогічного колективу дошкільного закладу №1 «Малятко» м. Липовця, щодо Інтеграції LEGO-технології в освітній процес закладу дошкільної освіти.

Так, вихователі та вихованці ДНЗ №1 «Малятко» продемонстрували використання LEGO-технології в освітній процес закладу у різних видах діяльності: логіко – математичному розвитку, навчанні грамоти, народознавству, в музиці та фізкультурі. На завершення зустрічі малюки разом з педагогами заспівали «гімн» про ЛЕГО, який написала музичний керівник «Малятко». Захід був продуктивним та цікавим.

А незабаром і педагоги – дошкільники продовжували знайомство за допомогою LEGO – конструювання вже в дошкільному закладі «Лісова казка» с. Писарівки.

«Цікаві завдання з Легоцеглинками, інтегровані форми роботи з ЛЕГО, дослідницько-пошукова діяльність, затишні групові кімнати залишили неймовірні враження у нас після візиту», - підсумувала Світлана Валентинівна, вихователь-методист ДНЗ №1 «Малятко» м. Липовця.

Світ гри – безмежний і яскравий. Він пропонує безліч можливостей для творчості, розвитку, навчання та самовираження і для дитини, і для дорослого. Саме під час гри дитина вчиться розуміти світ, опановує різні аспекти спілкування, має змогу на практиці застосувати свої знання та добувати такий необхідний для неї досвід. Адже, малюк, в грі, не тільки пізнає світ, а й висловлює до нього своє ставлення.

А дорослий граючи з дитиною, стає ближчим до неї, вчиться розуміти її та ефективно з нею взаємодіяти. Головне при цьому пам’ятати, що роль дорослого у грі – це роль дизайнера, який створює дитині умови для виявлення ініціативи, ненав’язливо спонукає до дії з допомогою відкритих питань, проблемних ситуацій та дружньої підтримки.

Щоб розпочати гру знадобиться лише бажання та ініціатива і, звісно, конструктор LEGO. А ще будь-які додаткові матеріали: стрічки, іграшки, пластилін, папір, будь-який природній матеріал. Словом, усе те, що допоможе виявленню творчості та зробить гру ще цікавішою.

Головне що усі учасники встигли насолодитись процесом творення, тому встановлення чітких часових рамок було недоречним. А ще такі ігри не мають закінчення і можуть починатись знову і знову у різних варіантах, залишається лише - грати систематично, весело та натхненно!

Педагоги-дошкільники ще раз переконалися, що LEGO - це цілий методичний комплекс, який може бути інтегрований практично у всі види роботи педагогів закладу дошкільної освіти.

В даній роботі розкривається методика та технологія використання ЛЕГО конструювання в роботі з дошкільнятами та позитивний вплив даної технології на всебічний розвиток дітей. Матеріали, зібрані в досвіді показують як робота з освітніми конструкторами ЛЕГО, дозволяє дітям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає нестандартні рішення.

Щиро дякували колегам за гарний досвід використання ЛЕГО дошкільники з Липовця, зокрема, керівнику «Лісової казки» Майї Власюк за гостинність та гарний настрій!

Щиро дякуємо і ми, колективу ЗДО № 1 «Малятко» м. Липовець та чекаємо на нову зустріч.

ФОТО ЗВІТ

З повагою Світлана Коваль,
методист КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР.

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 45 | Додав: Kovalchuk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!


-->
План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz