Четвер, 08.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2015 » Жовтень » 19 » Про семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів
"ІКТ в роботі практичного психолога"
14:29
Про семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів
"ІКТ в роботі практичного психолога"

15 жовтня на базі навчально-виховного закладу: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей смт Стрижавка» відбувся районний семінар-практикум «Інформаційно-комунікаційні технології в роботі практичного психолога та соціального педагога, в якому брали участь практичні психологи та соціальні педагоги дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району.

Сьогодні інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного світу, вони значною мірою визначають подальший економічний та суспільний розвиток людства. Необхідність застосування інформативно-комунікативних технологій в освітньому процесі регламентовано нормативно-правовою базою. У “Національній доктрині розвитку освіти”, у статті IX наголошено, що “пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечують: подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві”. Цей документ регламентує створення індустрії сучасних засобів навчання, що відповідають світовому науково-технічному рівню ї є важливою передумовою реалізації ефективних стратегій досягнення цілей освіти. У цих умовах революційних змін вимагає й психологічна служба в системі освіти. Тому, актуальність даного питання має місце у сучасному освітньому середовищі, адже нині ефективне та якісне виконання своєї роботи спеціалістами не може здійснюватися без використання засобів і можливостей, які надають комп’ютерні технології та мережа Інтернет. Вони допомагають практичному психологу та соціальному педагогу краще підготуватися до виконання своєї роботи, опрацьовувати матеріали проведеного ним дослідження, тощо.

За допомогою ІКТ працівник психологічної служби має можливість отримувати найновішу інформацію, активно спілкуватися з колегами, учнями та батьками. Завдяки цьому підвищується авторитет спеціаліста, який повинен бути носієм культури, знань, усього передового, а тому метою вищезазначеного семінару було сформувати в присутніх уявлення про ІКТ, про те, як можна використовувати ці технології в роботі працівників психологічної служби; створити умови для партнерського спілкування; розвивати навички і вміння працювати з інформацією, та в соціальних мережах.

Розпочався семінар зі знайомства з навчальним закладом, яке провела директор НВЗ: «ЗОШ І-ІІІ ст..-ліцей смт Стрижавка» Комарчук Галина Михайлівна. Після чого розпочалась плідна теоретико-практична робота в рамках зазначеної теми. Методист ВРМЦЗО Григораш Тетяна Миколаївна представила теоретичний блок на тему: «Використання хмарних технологій у роботі практичного психолога та соціального педагога». Соціальним педагогом Казьмірук Людмилою Дмитрівною та практичним психологом Комар Юлією Леонідівною школи-ліцею в рамках семінару було проведено практичне заняття з елементами тренінгу «ІКТ в роботі працівників психологічної служби».

Казьмірук Л.Д. презентувала всій власний досвід використання ІКТ в роботі соціального педагога та показала практично, як освіта має орієнтуватись на діяльнісні, розвиваючі технології, які формують в учнів уміння вчитися, оперувати і керувати інформацією, швидко приймати рішення, пристосовуватись до потреб ринку праці (формувати основні життєві компетенції).

Продовженням заняття стало об’єднання учасників семінару в групи для створення алгоритму впровадження ІКТ в роботу усіх учасників навчально-виховного процесу. Руханка «@ська» показала учасникам, що не завжди ми реально знаємо хто надсилає нам повідомлення в Інтернеті, тож маємо убезпечити себе та наших дітей від негативних наслідків перебування у Всесвітній павутині, особливо від небезпек, які несе з собою кібербулінг.

Комар Ю.Л. продовжила тему інформаційним повідомленням: «Новітні технології в роботі практичного психолога», в якому розкрила важливість використання в своїй роботі арт-технологій.

Основною тренінговою вправою стала практична робота з програмами:

  1. Windows Movie Maker» -- створення соціальної реклами,
  2. «Microsoft Office Publisher» -- створення буклетів,
  3. «VK» -- створення спільноти в соціальних мережах.

Практичне заняття досить вдалим, що дало можливість учасникам закріпити набутті знання та використовувати їх в своїй подальшій роботі.

На завершення відбувся якісний фідбек, під час якого кожен з присутніх висловив слова захоплення від якісно підготовленого та проведеного заходу, вдячності за безцінний практичний досвід, яким щедро ділилися фахівці психологічної служби навчально-виховного закладу.

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 474 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
09.12 - Школа фахового зростання освітян ДНЗ.(Якушинецький ДНЗ "Барвінок")
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz