Четвер, 13.12.2018
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2018 » Січень » 22 » Про теорію і практику управління сучасним закладом дошкільної освіти
12:37
Про теорію і практику управління сучасним закладом дошкільної освіти

Затишний і ошатний дитячий садок, у якому щасливі й розумні діти почуваються комфортно і захищено, а колектив чітко розуміє свою задачу й злагоджено працює  –  чи не мрія кожного керівника дошкільного закладу. Адже саме керівник дитячого садка як організатор трудового та педагогічного колективу, був, є і залишатиметься ключовою фігурою у розв’язанні всіх питань.

Робота керівника закладу дошкільної освіти повинна будуватися на науковій основі. Тому для формування вміння грамотно управляти всіма ланками роботи закладу дошкільної освіти, вдосконалити та розвинути знання, професійні компетентності за всіма напрямами діяльності, підняти світоглядні позиції на рівень цілісного бачення освітянських проблем, організовано та проведено перше засідання «Школи новопризначеного директора закладів дошкільної освіти району».

Засідання відбулося на базі дошкільного закладу «Барвінок» Якушинецької об’єднаної територіальної громади. Очолює «Барвінок»  Галина Юнова, керівник відносно молодий. Проте, на мою думку, Галина Володимирівна культурний та знаючий організатор дошкільної справи, уміє розв’язати будь - яку проблему в середовищі працюючих і передбачає заходи освітнього впливу на особистість, сприяє розвитку творчості та ініціативи серед членів трудового колективу.  Адже колектив дитячого садка сталий, і педагогам «Барвінку» притаманна організованість, творчість, людяність та об’єктивність.

Дошкільний заклад – складний організм і діяльність завідувача багатогранна. Робота керівника організовується в декількох напрямках. Тому, виконуючи різноманітні функції управлінської діяльності, завідувач дитсадка виступає в ролях і адміністратора, і організатора, і фахівця-педагога, і психолога, і громадського діяча, і вихователя. Керівник здійснює: керівництво організаційно-педагогічним процесом, освітньою та методичною роботою; виконанням адміністративно-господарських питань та організації шефської роботи: передбачає заходи по охороні життя та здоров'я дітей і працюючих;

здійснює загальний контроль за роботою педагогічних, медичних та технічних працівників дошкільного закладу; здійснює роботу з сім'ями  різних категорій;  проводить педагогізацію знань серед батьків; індивідуальну роботу з членами трудового колективу.

А ще, на керівника закладу покладаються обов’язки забезпечення розвитку дошкільного виховання та піднесення ролі громадського виховання. Ці обов’язки вона виконує, реалізовуючи в життя окремі положення урядових постанов з питань розвитку суспільної дошкільної освіти. Виконуючи функції організатора, керівник дитсадка створює умови, необхідні для спільної праці членів трудового колективу, ціленаправлених дій працюючих. Все це проводиться в такому напрямку, щоб виключити безвідповідальність працюючих до роботи, уникнути конфліктів, спрямувати людей до виконання своїх службових обов’язків.

Отже, вся робота в дитячому закладі розпочинається в першу чергу із керівника. Від керівника залежить  атмосфера психологічного мікроклімату в колективі. Лише керівник дошкільного закладу, саме він – найважливіший диригент в організації колективу. Він настроює колектив працюючих на втілення в життя принципів демократизації та гуманізації. Він є часточкою самого колективу, черпає з колективу творчість і передає через своє здібності все те краще членам колективу, чого навчається сам, що вбирає в себе із досвіду роботи інших.

Метою цієї зустрічі стало надання допомоги, саме, малодосвідченим керівникам району, які мали нагоду, в професійному діалозі поставити запитання і отримати відповіді  на актуальні теми організації дошкільної освіти сьогодення.  До засідання  Світлана Коваль, долучила Майю Власюк, керівника методичного об'єднання директорів закладів дошкільної освіти району, директора ДНЗ «Лісова казка» с. Писарівки та Мирославу Терещенко, директора ДНЗ «Пролісок» с. Гуменне, керівники обмінятися практичними ідеями з досвіду роботи, які апробовані і працюють.

«У науково-методичній підготовці кадрів важливо забезпечити оптимальне поєднання й раціональне співвідношення теорії і практики, науково-теоретичної і практичної підготовки до сучасних підходів у системі планування роботи дошкільного закладу»,  вважає організатор Світлана Коваль, методист Комунальної установи «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» Вінницької районної ради.

Зазначимо лише, що І засідання «Школи новопризначеного директора закладів дошкільної освіти району» відбулося 19 січня 2018 року, на Водохреще. Від найдавніших часів християнська Церква вважає освячену йорданську воду за велику святість. Її бережуть цілий рік, ласкаво називаючи «водичкою-йорданичкою». Ця вода має силу очищувати і зцілювати душу й тіло людини. Йорданською водою також скроплюють оселю, щоб оминало всяке нещастя і гарно велося в домі …

Переконана, що за гарною місцевою традицією освячувати в такий день всі установи, які розташовані на території села Якушинці, священик храму приподобного Серафима Саровського, протоієрей Ростислав Горак, благословив присутніх на гарні починання…

ФОТО ЗВІТ

 

 

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 248 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!


-->
План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz