Неділя, 11.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2016 » Жовтень » 25 » Про заняття оперативної школи методичної служби району
для педагогів ДНЗ, які працюють з молодшими дошкільниками
07:50
Про заняття оперативної школи методичної служби району
для педагогів ДНЗ, які працюють з молодшими дошкільниками

21 жовтня 2016 року, на базі ДНЗ «Веселка» смт Вороновиця (завідувач Оксана Грабенко), методистами  комунальної установи «Вінницького районного  методичного центру закладів освіти» Вінницької ради Тетяною Григораш та Світланою Коваль проведено, спільно з практичними психологами ДНЗ району,  заняття оперативної школи методичної служби району на тему: «Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми», для педагогів ДНЗ, які працюють з молодшими дошкільниками.

Мета: розширити знання педагогів про культуру мовлення та спілкування, елементарних правил користування мовою у різних життєвих ситуаціях розвитку. Розглянути особливості роботи з формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку, дати змогу педагогам різнобічно та поглиблено розглянути окремі напрямки організації роботи з дітьми з даного питання. Сприяти розвитку професійної майстерності.

Потреба в мовленнєвому спілкуванні розвивається впродовж усього періоду дошкільного віку. Успіх взаєморозуміння у мовленнєвому спілкуванні залежить від того, на скільки сформовані в дітей комунікативно-мовленнєві здібності, мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції.

Спілкування надає дитині змогу не лише одержувати, засвоювати досвід, а й створювати умови для реалізації власної індивідуальності в загальній справі і, що не менш важливо, спонукає дитину ділитися власним досвідом, віддавати людям увагу, пошану, інтерес, здібності.

Тому, дуже важливо, щоб дитина полюбила свій дитячий садок. Відбувається це тоді, коли вихователі з повагою ставляться до кожної дитини, знають її найкращі риси і сприяють їх розвитку у процесі ігор, свят, цікавих занять. Коли перебування у дошкільному закладі стає системою радісних дитячих спогадів.

На жаль, Вітчизняна наука не дає готових методів інтерактивного навчання дошкільників. Але у практичній діяльності можна деякі з них адаптувати для роботи з дітьми молодшого дошкільного віку.

Про актуальність формування мовленнєвого етикету у дітей дошкільного віку як складової патріотичного виховання розповіла Світлана Анатоліївна, методист ВРМЦЗО.  Було підкреслено, що оволодіння дитиною-дошкільником українським мовленням прямо залежить від тих умов, які створить педагог:

 як він організує простір групи, якими предметами, іграми, іграшками його наповнить;

 як буде пропонувати, мотивувати мовленнєву діяльність дітям;

 яким грамотним, виразним, доцільним буде мовлення самого педагога;

наскільки уважно він ставитиметься до дитячого мовлення, схвалюватиме та підтримуватиме найменші спроби дитини розмовляти українською мовою;

наскільки тактовною і заохочувальною буде оцінка найменших успіхів дитини та зустрічних кроків батьків.

Такий підхід потребує від педагога знання психології кожної дитини, розуміння меж її розвитку на даному етапі, комплексного охоплення всього змістовного матеріалу Програми та вміння цінувати кожну хвилину, щоб наповнити її тим змістом, який працюватиме на розвиток мовленнєвої компетентності дошкільника.

 Про психологічний комфорт у дитячому колективі йшлося в інформаційному повідомленні Тетяни Миколаївни, методиста  ВРМЦЗО.

Мовлення дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.

Використання вихователем інтерактивних методів під час освітнього процесу дає змогу організовувати спілкування як діяльність, створює оптимальні умови для ефективного розвитку у дітей навичок комунікації завдяки набутому досвіду мовленнєвої взаємодії як з однолітками, так і з дорослими.

У ході заняття Олена Шевчук,   вихователь-методист ДНЗ «Веселка» с.

Лука Мелешківська, познайомила колег з інтерактивними методами навчання мовлення дошкільнят. А от,  Олена Григорівна Серга,  вихователь ДНЗ «Веселка» с. Лука-Мелешківська, поділилася досвідом щодо та створення ефективного мовленнєво-розвивального середовища в групі, запропонувала майстер-клас із проведення комунікативно-мовленнєвих ігор для молодшого дошкільника.

Проблема мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку на сьогоднішній день дуже актуальна. Оволодіння мовою як засобом пізнання   і способом  специфічно людського спілкування є найголовнішим досягненням  дошкільного дитинства. Дорослим важливо дбати про своєчасне формування мовлення дитини, про її чистоту і правильність. Навчити дитину вільно спілкуватися, відстоювати свою думку, поважати однолітків та дорослих, бути коректною, терплячою, доброзичливою до них — пріоритетні завдання розвитку особистості.

Певна річ, успіх виховання добрих, дружніх взаємин між дітьми залежить, перш за все, від особистих якостей педагога, від характеру його спілкування з дошкільнятами.

На чолі з Тетяною Григораш, практичні психологи ДНЗ провели цікаві ігри та вправи з вихователями ДНЗ, які допоможуть  зблизити дітей, згуртувати  та створити психологічно комфортну атмосферу.

На заході, педагоги обговорили сучасні підходи щодо мовленнєвого розвитку дошкільників та познайомилися  з фрагментами методичних рекомендацій.

«Власне,  хочу сказати слова вдячності на адресу Олени Шевчук та Олени Серги, працівників ДНЗ «Веселка» с. Лука Мелешківська:                                                                                                                                                              за сумлінну працю та  особистий внесок у проведенні данного заходу. Бажаю вагомих досягнень у нашій гарній справі.

А разом, ми маємо спільне бажання створити нове, щасливе майбутнє для наших вихованців» - підвела підсумок  Світлана Коваль, методист комунальної установи «Вінницького районного  методичного центру закладів освіти» Вінницької ради.

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 149 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz