Вівторок, 06.12.2016
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 8
Користувачів: 1
Grom

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2016 » Квітень » 26 » Про засідання
«Школи молодого педагога»
13:14
Про засідання
«Школи молодого педагога»

Замало бути обізнаним у нових ідеях, потрібно знати, де можна використовувати ці ідеї. Вміти з ними поводитись, а не лише захоплюватись.
Майкл Фурман

В останні часи кількість молодих спеціалістів, які приходять до дошкільних закладів району дуже мала. І тому, їх поява у колективі – це радість як для керівника, так і для педагогів. Завдання керівників – допомогти молодим педагогам адаптуватися у новому колективі. Розв’язувати це завдання необхідно з урахуванням того, що в своєму професійному ставленні молодий спеціаліст проходить декілька етапів:

  • I етап – 1-й рік роботи: самий важкий період для новачків;
  • II етап - 2-3 – й роки роботи: процес розвитку професійних вмінь, накопичення досвіду, пошук нових методів та прийомів роботи з дітьми, формування свого стилю роботи;
  • III етап – 4-5-й роки роботи: складається система роботи, накопичуються власні розробки. Педагог використовує у своїй роботі новітні технології;
  • IV етап – 6-й рік роботи: відбувається вдосконалення, саморозвиток, узагальнення власного досвіду роботи.

Хотілося б відмітити, що строк проходження етапів для кожного педагога суто індивідуальний. Професійні якості, здебільшого, залежать від  характеру, темпераменту вихователя. Тому адміністрації дошкільного закладу необхідно до кожного педагога підходити диференційовано. Різноманітні форми роботи з молодими спеціалістами сприяють розвитку у них пізнавального інтересу до професії, активному засвоєнню прийомів роботи з дітьми та їх батьками, надають позитивний вплив на зріст його професійної компетенції.

Між тим, основною умовою є розвиток особливої уваги до навиків практичного застосування отриманим педагогом теоретичних знань. Недостатнє володіння навичками спонукає молодих вихователів до занять самоосвітою.

Тому, предметом  особливої уваги є ставлення до молодого вихователя.  Адже, шлях молодого фахівця до вершин професійної майстерності надзвичайно важливий. Тому ми прагнемо щоб з перших кроків він зустрів досвідчених наставників, які б допомагали йому оволодіти професійними навичками, прилучати до життя педагогічного колективу. Молодого педагога необхідно орієнтувати на використання сучасних методів і прийомів роботи з дітьми, на постійне поповнення їх знань, осягнення секретів виховання.

Щоб у молодого спеціаліста було менше труднощів, керівники ДНЗ направляють до «Школи молодого вихователя» району, де  наставниками є досвідчені вихователі району, тому то краща допомога – показати як краще працювати з дітьми.

Так, на базі  Михайлівського ДНЗ «Мальва» (завідувач ДНЗ Юлія Ковпак), проведено засідання «Школи молодого педагога» за темою: ”Сенсорне виховання дітей дошкільного віку – базова компетентність розвиненої особистості ”, мета якого формувати фахові компетентності вихователів у галузі сенсорного та мовленнєвого виховання дітей дошкільного віку. А також, надання практичної допомоги у впровадженні сенсорного виховання молодим педагогам.

  • Розкрила значення сенсорного розвитку для формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, у віковій категорії дітей 3-4 років (вихователь ДНЗ «Мальва» Людмила Колісник.)
  • Власний досвід роботи з мовленнєвого розвитку за методикою Л. Шелестової «Раннє читання», у віковій категорії дітей 5-6 років, продемонструвала  (вихователь Тетяна Верба.)
  • Ознайомила з роботою по екологічному вихованню, яку проводить в ДНЗ «Мальва» (вихователь Олена Кучеренко. )
  • В практичній частині закладу молоді спеціалісти познайомилися з методичним посібником із сенсорного розвитку дітей дошкільного віку: «Дивосвіт кружечка» (вихователь  ДНЗ «Казка» смт Стрижавка  Галина Комар.)

А на згадку про захід кожен учасник засідання повіз із собою «Великоднє чудо виготовлено своїми руками» …

За останні роки педагогічний склад дошкільних закладів району почав повільно «омолоджуватися». Тому, одним з перших завдань колективів є підтримка тих молодих спеціалістів, які обирають тяжкий шлях вихователя.

«Ми вчимо молодих вихователів жити й працювати, як вчив В.О. Сухомлинський: щоб стати справжнім педагогом, треба віддати дітям своє серце», - підсумувала Світлана Коваль, методист ВРМЦЗО. 

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 177 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
07.12 - Семінар – практикум педагогів – організаторів: «Майстерність педагога – організатора: творча ініціатива, удосконалення форм і методів роботи із учнями у навчальних закладах» (обов’язково мати із собою ноутбук) (Михайлівська СЗШ І-ІІІ ст.)
09.12 - Школа фахового зростання освітян ДНЗ.(Якушинецький ДНЗ "Барвінок")
13.12 - Семінар-майстерня учителів 2-х класів:«Забезпечення вимог оновлених програм і критеріїв оцінювання: реалізація основних завдань та творчий підхід до вирішення проблеми» (Лука-Мелешківська ЗОШ І-ІІІст)
14.12 - Семінар-практикум для вчителів труд. навчання "Шляхи оволодіння технологіями, як вид сучасного підходу до практичної діяльності для підвищення ефективності уроків трудового навчання" (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.)
16.12 - Семінар-практикум учителів зарубіжної літератури та російської мови «Забезпечення компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури та російської мови як засіб формування творчої особистості учня» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІст.)
21.12 - Семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва «Ефективність системи художньо-естетичного виховання –важлива умова розвитку самовдосконалення, самовиховання обдарованої особистості» (Бохоницька СЗШ І-ІІІ ст.)
22.12 - Семінар учителів біології.





Copyright MyCorp © 2016
Конструктор сайтів - uCoz