Четвер, 25.05.2017
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2016 » Квітень » 26 » Про засідання
«Школи молодого педагога»
12:14
Про засідання
«Школи молодого педагога»

Замало бути обізнаним у нових ідеях, потрібно знати, де можна використовувати ці ідеї. Вміти з ними поводитись, а не лише захоплюватись.
Майкл Фурман

В останні часи кількість молодих спеціалістів, які приходять до дошкільних закладів району дуже мала. І тому, їх поява у колективі – це радість як для керівника, так і для педагогів. Завдання керівників – допомогти молодим педагогам адаптуватися у новому колективі. Розв’язувати це завдання необхідно з урахуванням того, що в своєму професійному ставленні молодий спеціаліст проходить декілька етапів:

  • I етап – 1-й рік роботи: самий важкий період для новачків;
  • II етап - 2-3 – й роки роботи: процес розвитку професійних вмінь, накопичення досвіду, пошук нових методів та прийомів роботи з дітьми, формування свого стилю роботи;
  • III етап – 4-5-й роки роботи: складається система роботи, накопичуються власні розробки. Педагог використовує у своїй роботі новітні технології;
  • IV етап – 6-й рік роботи: відбувається вдосконалення, саморозвиток, узагальнення власного досвіду роботи.

Хотілося б відмітити, що строк проходження етапів для кожного педагога суто індивідуальний. Професійні якості, здебільшого, залежать від  характеру, темпераменту вихователя. Тому адміністрації дошкільного закладу необхідно до кожного педагога підходити диференційовано. Різноманітні форми роботи з молодими спеціалістами сприяють розвитку у них пізнавального інтересу до професії, активному засвоєнню прийомів роботи з дітьми та їх батьками, надають позитивний вплив на зріст його професійної компетенції.

Між тим, основною умовою є розвиток особливої уваги до навиків практичного застосування отриманим педагогом теоретичних знань. Недостатнє володіння навичками спонукає молодих вихователів до занять самоосвітою.

Тому, предметом  особливої уваги є ставлення до молодого вихователя.  Адже, шлях молодого фахівця до вершин професійної майстерності надзвичайно важливий. Тому ми прагнемо щоб з перших кроків він зустрів досвідчених наставників, які б допомагали йому оволодіти професійними навичками, прилучати до життя педагогічного колективу. Молодого педагога необхідно орієнтувати на використання сучасних методів і прийомів роботи з дітьми, на постійне поповнення їх знань, осягнення секретів виховання.

Щоб у молодого спеціаліста було менше труднощів, керівники ДНЗ направляють до «Школи молодого вихователя» району, де  наставниками є досвідчені вихователі району, тому то краща допомога – показати як краще працювати з дітьми.

Так, на базі  Михайлівського ДНЗ «Мальва» (завідувач ДНЗ Юлія Ковпак), проведено засідання «Школи молодого педагога» за темою: ”Сенсорне виховання дітей дошкільного віку – базова компетентність розвиненої особистості ”, мета якого формувати фахові компетентності вихователів у галузі сенсорного та мовленнєвого виховання дітей дошкільного віку. А також, надання практичної допомоги у впровадженні сенсорного виховання молодим педагогам.

  • Розкрила значення сенсорного розвитку для формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, у віковій категорії дітей 3-4 років (вихователь ДНЗ «Мальва» Людмила Колісник.)
  • Власний досвід роботи з мовленнєвого розвитку за методикою Л. Шелестової «Раннє читання», у віковій категорії дітей 5-6 років, продемонструвала  (вихователь Тетяна Верба.)
  • Ознайомила з роботою по екологічному вихованню, яку проводить в ДНЗ «Мальва» (вихователь Олена Кучеренко. )
  • В практичній частині закладу молоді спеціалісти познайомилися з методичним посібником із сенсорного розвитку дітей дошкільного віку: «Дивосвіт кружечка» (вихователь  ДНЗ «Казка» смт Стрижавка  Галина Комар.)

А на згадку про захід кожен учасник засідання повіз із собою «Великоднє чудо виготовлено своїми руками» …

За останні роки педагогічний склад дошкільних закладів району почав повільно «омолоджуватися». Тому, одним з перших завдань колективів є підтримка тих молодих спеціалістів, які обирають тяжкий шлях вихователя.

«Ми вчимо молодих вихователів жити й працювати, як вчив В.О. Сухомлинський: щоб стати справжнім педагогом, треба віддати дітям своє серце», - підсумувала Світлана Коваль, методист ВРМЦЗО. 

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 225 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району
.

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!

02.05. - Ванжулу Тетяну Василівну – учителя історії КЗ "Мізяківсько- Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ"
09.05. - Мельничук Ольгу Юріївну– учителя математики Вороновицької СЗШ І-ІІІ ст. №1
12.05. - Томчук Віру Петрівну– учителя початкових класів Зарванецької ЗОШ І-ІІ ст.
14.05. - Гримашевич Світлану Анатоліївну – учителя початкових класів КЗ "Прибузький НВК:ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ"
15.05. - Мазур Євгенію Григорівну – учителя географії КЗ "Прибузький НВК:ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ"
18.05. - Стеценко Ларису Михайлівну – учителя історії Щітецької СЗШ І-ІІ ст.
18.05. - Головню Миколу Івановича – учителя трудового навчання Сосонської СЗШ І-ІІІ ст.
21.05. - Наскальну Оксану Василівну – бібліотекаря Агрономічненської СЗШ І-ІІІ ст.
23.05. - Білаш Ларису Павлівну – учителя української мови та літератури Вороновицької СЗШ І-ІІІ ст. №1
24.05. - Творун Ольгу Костянтинівну – учителя зарубіжної літератури Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст.
26.05. - Міщенко Людмилу Олександрівну – учителя початкових класів Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст.
31.05. - Савченка Миколу Григоровича – директора, учителя історії Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст.


План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
30.05 - Розширене підсумкове заняття "Школи фахового зростання" для ПП,СП ДНЗ, ЗНЗ. ДНЗ "Сонечко" с.Агрономічне, початок о 10.00 год.





Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz