Середа, 25.01.2017
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2016 » Квітень » 26 » Про засідання
«Школи молодого педагога»
12:14
Про засідання
«Школи молодого педагога»

Замало бути обізнаним у нових ідеях, потрібно знати, де можна використовувати ці ідеї. Вміти з ними поводитись, а не лише захоплюватись.
Майкл Фурман

В останні часи кількість молодих спеціалістів, які приходять до дошкільних закладів району дуже мала. І тому, їх поява у колективі – це радість як для керівника, так і для педагогів. Завдання керівників – допомогти молодим педагогам адаптуватися у новому колективі. Розв’язувати це завдання необхідно з урахуванням того, що в своєму професійному ставленні молодий спеціаліст проходить декілька етапів:

  • I етап – 1-й рік роботи: самий важкий період для новачків;
  • II етап - 2-3 – й роки роботи: процес розвитку професійних вмінь, накопичення досвіду, пошук нових методів та прийомів роботи з дітьми, формування свого стилю роботи;
  • III етап – 4-5-й роки роботи: складається система роботи, накопичуються власні розробки. Педагог використовує у своїй роботі новітні технології;
  • IV етап – 6-й рік роботи: відбувається вдосконалення, саморозвиток, узагальнення власного досвіду роботи.

Хотілося б відмітити, що строк проходження етапів для кожного педагога суто індивідуальний. Професійні якості, здебільшого, залежать від  характеру, темпераменту вихователя. Тому адміністрації дошкільного закладу необхідно до кожного педагога підходити диференційовано. Різноманітні форми роботи з молодими спеціалістами сприяють розвитку у них пізнавального інтересу до професії, активному засвоєнню прийомів роботи з дітьми та їх батьками, надають позитивний вплив на зріст його професійної компетенції.

Між тим, основною умовою є розвиток особливої уваги до навиків практичного застосування отриманим педагогом теоретичних знань. Недостатнє володіння навичками спонукає молодих вихователів до занять самоосвітою.

Тому, предметом  особливої уваги є ставлення до молодого вихователя.  Адже, шлях молодого фахівця до вершин професійної майстерності надзвичайно важливий. Тому ми прагнемо щоб з перших кроків він зустрів досвідчених наставників, які б допомагали йому оволодіти професійними навичками, прилучати до життя педагогічного колективу. Молодого педагога необхідно орієнтувати на використання сучасних методів і прийомів роботи з дітьми, на постійне поповнення їх знань, осягнення секретів виховання.

Щоб у молодого спеціаліста було менше труднощів, керівники ДНЗ направляють до «Школи молодого вихователя» району, де  наставниками є досвідчені вихователі району, тому то краща допомога – показати як краще працювати з дітьми.

Так, на базі  Михайлівського ДНЗ «Мальва» (завідувач ДНЗ Юлія Ковпак), проведено засідання «Школи молодого педагога» за темою: ”Сенсорне виховання дітей дошкільного віку – базова компетентність розвиненої особистості ”, мета якого формувати фахові компетентності вихователів у галузі сенсорного та мовленнєвого виховання дітей дошкільного віку. А також, надання практичної допомоги у впровадженні сенсорного виховання молодим педагогам.

  • Розкрила значення сенсорного розвитку для формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, у віковій категорії дітей 3-4 років (вихователь ДНЗ «Мальва» Людмила Колісник.)
  • Власний досвід роботи з мовленнєвого розвитку за методикою Л. Шелестової «Раннє читання», у віковій категорії дітей 5-6 років, продемонструвала  (вихователь Тетяна Верба.)
  • Ознайомила з роботою по екологічному вихованню, яку проводить в ДНЗ «Мальва» (вихователь Олена Кучеренко. )
  • В практичній частині закладу молоді спеціалісти познайомилися з методичним посібником із сенсорного розвитку дітей дошкільного віку: «Дивосвіт кружечка» (вихователь  ДНЗ «Казка» смт Стрижавка  Галина Комар.)

А на згадку про захід кожен учасник засідання повіз із собою «Великоднє чудо виготовлено своїми руками» …

За останні роки педагогічний склад дошкільних закладів району почав повільно «омолоджуватися». Тому, одним з перших завдань колективів є підтримка тих молодих спеціалістів, які обирають тяжкий шлях вихователя.

«Ми вчимо молодих вихователів жити й працювати, як вчив В.О. Сухомлинський: щоб стати справжнім педагогом, треба віддати дітям своє серце», - підсумувала Світлана Коваль, методист ВРМЦЗО. 

Категорія: Концерти, конкурси, вечори, семінари, заходи | Переглядів: 193 | Додав: meltar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
25.01 - школа молодого заступника директора з виховної роботи «Написання наказів щодо виховної роботи та ведення книги внутрішкільного контролю заступника директора з виховної роботи» (Малокрушлинецька СЗШ І-ІІІ ст., 10.00 год.)
26.01 - семінар для керівників ЗНЗ та заступників з навчально- виховної роботи «Змішане навчання. Підвищення ефективності і якості освіти шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів» (Агрономічненська СЗШ І-ІІІ ст., 9.30 год. )
27.01 - РМО вчителів образотворчого мистецтва «Ефективна система художньо-естетичного виховання – важлива умова розвитку обдарованої особистості» (Вінницький обласний центр народної творчості, 10.00 год.) (З собою мати засоби роботи в техніці петриківського розпису)
01.02 - Школа молодого педагога-організатора «Модель професійної компетентності педагога - організатора щодо роботи з дитячими об'єднаннями та організаціями»(Вороновицька СЗШ І-ІІІ ст. №1 10.00)
01.02 - Cемінар учителів правознавства «Удосконалення навчально-виховного процесу на уроках правознавства шляхом впровадження інновацій» (Малокрушлинецька СЗШ І-ІІІ ст. 10.00)
03.02 - МО для інструкторів з фізичної культури ДНЗ «Комплексний підхід щодо охорони і зміцнення здоров'я дітей дошкільного віку»(ДНЗ «Дзвіночок» с. Бохоники 10.00)
03.02 - Школа навчання молодого вчителя. Семінар-кругозір «Процес навчання як цілеспрямована взаємодія вчителя та учня. Пошук найефективніших шляхів, форм і засобів навчання» (Сокиринецька СЗШ І-ІІ ст. 10.00) (9.20- від’їзд з площі Перемоги)
10.02 - Меседж "Я роблю це так" «Моніторинг якості дошкільної освіти:кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини»(ДНЗ «Барвінок» с. Якушинці 10.00)
10.02 - Семінар – практикум учителів інформатики «Самовдосконалення професійної майстерності вчителів інформатики»(Степанівський НВК:ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ 10.00)
15.02 - Семінар-практикум учителів української мови та літератури «Особистісно орієнтовані педагогічні технології на сучасному уроці української мови та літератури як один із засобів творчого потенціалу учнів» (Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст.10.00)
21.02 - Заняття «Школи фахового зростання» для молодих та малодосвідчених учителів математики (Малокрушлинецька СЗШ І-ІІІ ст.10.00)
22.02 - Семінар - практикум педагогів - організаторів (Агрономічненська СЗШ І-ІІІ ст.10.00)
24.02 - Семінар-практикум «Засоби освітнього впливу на особистість дитини: творча гра, художня література»(ДНЗ «Веселка» с. Лука-Мелешківська (для вихователів ДНЗ спільний захід з практичними психологами ДНЗ району) 10.00)





Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz