Понеділок, 19.11.2018
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2017 » Грудень » 18 » Про засідання «Школи молодого освітянина ЗДО» району
15:47
Про засідання «Школи молодого освітянина ЗДО» району

Період входження педагога-початківця у професію вирізняється напруженістю і є дуже важливим для його особистісного і фахового розвитку. Саме «Школа молодого освітянина закладів дошкільної освіти» району спрямована допомогти молодому фахівцю обрати правильний шлях для професійного зростання та вдосконалення.

Так, на базі ДНЗ «Барвінок» с. Якушинці (директор Галина Юнова) відбулося чергове засідання Школи, під коригуванням Світлани Коваль, методиста КУ «Вінницький районний методичний центр закладів освіти» ВРР. На захід завітали 10 молодих педагогів, з яких 4 працевлаштувались в цьому році. 

Учасникам Школи було надано можливість ознайомитися з організацією роботи по екологічному вихованню дітей дошкільного віку. Представлено інформаційне поле найефективніших форм роботи на екологічній стежині … В практичній частині, педагогам-дошкільникам продемонстровано екологічну розвагу «Чарівниця - природа», яку майстерно провела Валентина Оленчук, вихователь ДНЗ «Барвінок» Якушинецької територіальної громади.

Діти в казковій атмосфері легко виконували запропоновані завдання та вправи. Після такого перегляду учасники змогли емоційно розслабитися і в невимушеній обстановці поділитися думками, враженнями, ближче познайомитися з колегами, просто поспілкуватися.

Заняття «Школи» це складна багатокомпонентна форма спільної діяльності всіх її учасників, яка сприяє розкриттю ключових тем засідань. Структура кожного засідання складається з декількох компонентів, основними з яких є: поглиблення знань з певної методики, з урахуванням сучасних тенденцій у розвитку науки та практики, аналізу розділів чинних програм у цьому напрямку.

На мою думку, молодого педагога необхідно орієнтувати на використання сучасних методів і прийомів роботи з дітьми, на постійне поповнення їх знань, осягнення секретів виховання, а щоб вони не відчували себе необізнаними слухачами, продумано практично захищати педагогічну ідею «А я розробила так» …

За допомогою пропонованого «барометра педагогічної активності», педагоги-дошкільники можуть опанувати «ази» педагогічної майстерності, а рольові вправи й ігри допомагають «програти і прожити» проблеми, а також, знаходити вихід з будь-якої ситуації, що виникають під час роботи.

Власне перевірка домашнього завдання надає більшої впевненості учасникам: легкості сприйняття матеріалу; формує у них пізнавальний інтерес до професії; активному засвоєнню прийомів роботи з дітьми та їх батьками; дозволяє вихователям швидко адаптуватися до роботи в ЗДО; уникнути моменту невпевненості у власних силах; налагодити успішну комунікацію з усіма учасниками педагогічного процесу; формувати мотивацію до подальшої самоосвіти. Дає змогу розкрити свою індивідуальність та почати вироблення свого власного стилю для комфортного перебування і реалізації себе в професії.

Прагнучи, щоб з перших кроків молодий педагог зустрів досвідчених наставників, які б допомагали йому оволодіти професійними навичками, до роботи у школі молодого вихователя долучаю досвідчених педагогів. Адже, педагог-наставник, який працює з молодими вихователями досконало володіє фаховими знаннями, розуміє, які саме професійні знання і навички необхідні початківцю для ефективного виконання педагогічної діяльності. При взаємодії з початківцями одночасно впливає не лише на його фахові, а й на особистісні якості. Тому, на засіданні у «Барвінку», поряд з молодими вихователями закладів дошкільної освіти була – Людмила Бондарєва, вихователь ДНЗ «Веселка» с. Лука Мелешківська, керівник «Школи фахового зростання освітянина ЗДО», яка познайомила присутніх з авторським еколого-економічним проектом під назвою «Вода – найцінніший скарб людини - бережіть її!».

Засідання пройшло в дружній, атмосфері зацікавленості бути компетентним педагогом.

Метою засідань є сприяння психологічної адаптації молодого вихователя до умов роботи в закладі, зокрема: здійснити корекцію хибних очікувань та ілюзій; підвищити рівень самооцінки та впевненості в собі та власних можливостях; обрати оптимальну стратегію щодо здійснення професійної діяльності.

Сподіваємося, що теоретичний та практичний матеріал заняття  допоможе молодим фахівцям ефективно використовувати отриманні знання в своїй роботі з вихованцями, і впевнено крокувати до педагогічної майстерності.

        Зі   щиросердними побажаннями миру, добра, здоров'я і злагоди.  Вітаємо з прийдешніми святами!!!

 Світлана Коваль, методист

КУ «Вінницький районний методичний

центр закладів освіти» ВРР

ФОТО ЗВІТ

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 258 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!

14.11 - Масненьку Валентину Анатоліївну - вчителя Вінницько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ

-->
План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
20.11 - Школа молодого вчителя (семінар-практикум). Тема: "Ефективний урок - результат організації активної діяльності вчителя і учнів". Медвеже-Вушківська СЗШ І-ІІІ ст. Початок о 10.00 год.
22.11 - Навчальний тренінг по використанню «LEGO-SYSTEM» для вихователів ГПД на базі Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст. Початок роботи о 10-00 ранку.
24.11 - І районний тур конкурсу знавців англійської мови “Spelling Bee” на базі Вінницькохутірського НВК ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ. Початок об 11.00 ранку.
29.11 - Панорамне заняття за підсумками звітів до Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек на базі Бохоницької СЗШ І-ІІІ ст. Початок роботи о 10.00 ранку. Автобус о 9.00 ранку від «Урожаю».





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz