Четвер, 23.11.2017
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2017 » Жовтень » 31 » Семінар-практикум учителів української мови та літератури
20:06
Семінар-практикум учителів української мови та літератури

Нещодавно на базі Гавришівської СЗШ І-ІІІ ст. відбувся семінар-практикум учителів української мови та літератури з теми “Критичне мислення — крок до комунікативної компетенції учня”.

Роботу семінару координувала методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна. У реалізації завдань районного методичного об'єднання взяли участь учителі української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів Вінницького району.

Хоча основна частина семінару традиційно складалася з теоретичного та практичного блоків, але вступом до нього стало слово директора Гавришівської СЗШ І-ІІІ ст. - Бахнівської Олени Петрівни, яка привітала учасників заходу та розповіла про навчально-виховну діяльність освітнього  закладу.

У теоретичній частині методист ВРМЦЗО Продан Галина Михайлівна ознайомила учасників семінару з особливостями впровадження концепції «Нова українська школа», у якій закладено мотивацію до якісних змін, що стосуватимуться не лише способу подання навчального матеріалу, а й самого принципу функціонування освітньої системи.

Цікавими та корисними виявилися майстер-класи, проведені вчителями української мови та літератури Гавришівської СЗШ І-ІІІ ст. - Нечипорук М.В. з теми “М. Вороний ”Євшан-зілля”. Ліки від забуття” (6 клас) та Томчук О.О. - “І. Франко “Фарбований лис”. Образ та риси характеру Лиса”  (5 клас). Словесники вміло активізували навчальну, пізнавальну діяльність учнів і  спрямовували її на досягнення результату. Заняття містили елементи використання інтерактивних методів та мультимедійного супроводу, а учні показали високий рівень володіння матеріалом.

Власним досвідом роботи поділилася вчитель української мови та літератури Некрасовської ЗОШ І-ІІІ ст. - Закусило О.А. та зосередила увагу присутніх на формуванні мовно-літературних компетентностей учнів у контексті удосконалення системи підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури. Педагоги  дійшли   висновку, що важливим напрямом роботи в умовах сучасного навчання мови є формування в старшокласників критичного мислення – здатності до творчого розв’язання мовленнєвого завдання, уміння діяти не за зразком, а оригінально під час розв’язання комунікативно-ситуативних завдань. Технології, що використовуються в системі курсу української мови, повинні бути орієнтовані на те, щоб учень мав таку практику, яка допоможе йому краще оволодіти загальнонавчальними і спеціальними вміннями, навичками, необхідними для успішного засвоєння шкільної програми з української мови .

Цікавою формою роботи семінару став тренінг «Дебати як інструмент розвитку критичного мислення учнів», учасниками якого були вчителі, які на прикладах програмових творів навчалися  переконувати, наводячи аргументовані докази та спростовуючи аргументи своїх опонентів. Так на основі п'єси Івана Петровича Котляревського “Наталка Полтавка” представники “правих” намагалися переконати в тому, що шлюб за розрахунком — це норма, “ліві” ж навпаки, спростовуючи докази, переконували, що шлюб за розрахунком — це не нормально.

І невипадково саме дебати стали складовою практичної частини семінару-практикуму, оскільки загальноосвітні навчальні заклади не лише нашої області, а й усієї України  продовжують впроваджувати нову педагогічну технологію шкільних дебатів у навчально-виховний процес, яка:

– спрямовує на реалізацію творчих здібностей дітей, розвиток їх обдарованості;

– дає можливість простежити участь кожної дитини у заході, проконтролювати знання, отримані  у процесі навчання.

Тому сьогодні можна твердо сказати: інтелектуальна гра «Дебати» завоювала симпатії підлітків. За дебатами – сучасне і майбутнє. 

Підбиваючи підсумки семінару-практикуму, учасники відзначили необхідність формування  критичного мислення як кроку до комунікативної компетенції учня на уроках української мови та літератури, адже вони виробляють у школярів вміння приймати спільні рішення, вчать правильно спілкуватися, доповідати, якісно змінюють рівень сприйняття учнями предмету.

ФОТО ЗВІТ

Категорія: Повідомлення | Переглядів: 151 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району
.

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!



План-графік проведення методичних заходів на 2017-2018 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
23.11 - Семінар для учителів основ здоров'я, Лука - Мелешківська ЗОШ І-ІІІ ст., початок о 10.00 год.
24.11 - Семінар для учителів математики, НВЗ: "ЗОШ І-ІІІ ст. - ліцей смт Стрижавка", початок о 10.00 год.
24.11 - Навчання - тренінг з проблем підготовки до НУШ для учителів 4-го класу, Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст., початок о 10.00 год.
23.11 - Оперативна школа методичної служби району для вихователів старших груп, ДНЗ «Журавлик» с. Стадниця, початок о 10.00 год.
26.11 - Конкурс "Spelling Bee", Вінницько - Хутірський НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ, початок о 11.00 год.
28.11 - Семінар для учителів початкових класів - 1 клас, Стрижавська ЗОШ І-ІІІ ст., початок о 10.00 год.
-





Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz