Субота, 23.09.2017
Ви увійшли як Гість| Група "Гости| RSS| Головна | Реєстрація | Вхід


Реєстрація | Інструкція



















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Логін:
Пароль:

Головна » 2017 » Березень » 11 » «Школу майбутнього творимо нині. В ній успіх і щастя – кожній дитині»
17:10
«Школу майбутнього творимо нині. В ній успіх і щастя – кожній дитині»

Ми живемо в час змін і реформування, які торкаються усіх галузей життя. Освіта однією з перших в Україні іде по шляху глобального реформування.  У грудні минулого року було  ухвалено остаточну редакцію  Концепції Нової української школи, що почне діяти з 1 вересня 2018 року.

Основна ідея нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, школи цінностей, які включають знання, уміння та ставлення, засновані на цілісній платформі. Нова українська  школа має стати місцем, куди не мають приходити лише за знаннями, там повинні навчити, як ними користуватися, як їх шукати, як критично переосмислювати, як відрізняти добро від зла. Реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника школи конкурентноспроможним, випустити із школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, яка може змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

Держстандарти почнуть діяти з 2018 року, але вже у 2017-2018 н.р. вся початкова школи повинна активно апробовувати головні ідеї Концепції у навчально-виховному процесі. Щоб перейти від знаннєвого принципу навчання до тематичного, компетентнісно спрямованого та інтегрованого, учителям необхідно перелаштувати методичні підходи до проведення уроків, активно освоїти педагогіку партнерства, де дитиноцентризм є головною складовою.

Для успішної підготовки до впровадження Державних стандартів нової української школи  у навчальних закладах  району   необхідно створити нове освітнє середовище, яке сприятиме невпинному поступові дитини, а учителі мають оволодіти новими підходами до організації навчально-виховного процесу та забезпечення партнерських стосунків з учнями та їх батьками.

Педагогічна спільнота учителів початкових класів району веде щоденний пошук таких видів професійної діяльності.  Мета такої діяльності – сприяти розвитку творчого потенціалу педагогів, активізації діяльності учителів щодо удосконалення професійних компетентностей, педагогічної  майстерності, творчого пошуку нових щляхів, форм та засобів навчання; спрямувати роботу учителів на реалізацію ключових положень нової української школи щодо забезпечення компетентнісно спрямованого навчання на засадах системно-діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів, міжпредметної інтеграції, створення сприятливих умов для самостійного «відкриття» нового під керівництвом учителя.

В рамках  реалізації цієї  мети  проведено районні семінари учителів 1-2 та 3-го класів. Районним методичним центром  закладів освіти в особі методиста ВПМЦЗО Бадюк Тетяни Костянтинівни  створена «Школа інтерактивного навчання вчителів початкових класів». У стінах Стрижавської ЗОШ І-ІІІ ст. пройшло перше засідання цієї школи для вчителів вищої категорії. Адже саме вони повинні акумулювати до впровадження інноваційні технології в навчальний процес і створювати у свої школах командний потенціал однодумців і реформаторів.

Методичний практикум по створенню алгоритму уроку, побудованого за принципами цілісного навчання пройшов плідно та цікаво. Вчителі, об’єднавшись у групи, творчо та креативно підійшли до створення уроку за новими підходами і продемонстрували готовність застосовувати свій багатий життєвий досвід у нових реаліях. Хоча це досить складно і вимагає кардинальних змін у власному світогляді учителя та методологічних підходах до процесу навчання і виховання.

Але незважаючи на існуючі стереотипи, учителі готові до змін у створенні нового освітнього середовища, яке забезпечує умови для формування життєвих компетентностей, орієнтацію на потреби учня в освітньому процесі, для розвитку партнерської взаємодії між учителями, учнями та батьками, у оволодінні новими інноваційними технологіями. Це засвідчили, зокрема, вчителі  Агрномічненської СЗШ І-ІІІст., які вже з цього навчального року беруть участь у апробації Концепції Нової української школи. Це і щоденні ранкові зустрічі та Академія люблячих батьків,  які презентувала Бойчук Н.І., впровадження нової методичної системи  «Щоденні п’ять», про які розказали Ковалько І.Б. та Бадюк Т.В., діяльнісний принцип освоєння математичних знань (Назаренко С.І).

Під час  проведення науково-практичного семінару для учителів 3-х класів «Забезпечення умов для формування ключових компетентностей учнів у період підготовки до впровадження   Концепції  Нової української школи. Пошук нових шляхів, форм та засобів навчання», проведеного у Ксаверівській СЗШ І ст.,  методист Бадюк Т.К. ознайомила присутніх  з новими підходами до організації навчально-виховного процесу та оцінювання навчальної діяльності учнів початкових класів в умовах підготовки до впровадження нових державних  стандартів початкової освіти. Зокрема, було акцентовано увагу на  нових підходах до уроку, які вимагає сьогодення. Це, в першу чергу, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, компетентнісно спрямоване навчання, яке базується на діяльнісному та особистісно зорієнтованому підходах, дослідницька діяльність, наскрізний процес виховання, який формує цінності;  формування потреби учитися впродовж життя та дбати про своє здоров’я.

Учителі Сорока В.М., Слободянюк О.В. та Поляк О.С. познайомили колег із кращими освітніми системами Європи та новими методичними системами українських шкіл. А майстер-клас учителя Бохоницької СЗШ І-ІІІст.  Гутянської З.В. « Використання методу «Квест» у позакласній роботі» поповнив методичну скарбничку педагогів інтерактивними методами позакласної роботи.

«Школу майбутнього творимо нині. В ній успіх і щастя – кожній дитині». Саме під таким девізом пройшов районний семінар- педмайстерня  для  вчителів 1 і 2 класів  в   НВЗ : «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей смт Стрижавка», на якому вчителі ознайомились з інформаційно- комунікаційною спрямованістю уроків в рамках  впровадженням науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Вчителі Падюк С.В. та Лівандовська І.Р., які працюють за даним проектом, показали чудові відкриті уроки та поділились методологічними підходами до даної системи роботи.

Київська Т.П. заступник з навчально-виховної роботи, поділилась досвідом своїх колег по реалізації пошукової та дослідницької діяльності учнів початкової школи.

Колеги із Агрономічнеської СЗШ І-ІІІст. Поділилися першим позитивним досвідом впровадження нової Концепції, яку вони апробують.

На методичному практикумі, проведеному методистом Бадюк Т.К., педагоги мали можливість створити портрет учителя XXІ століття та визначили його професійні компетентності, попрацювати над створенням  алгоритму компетентнісно спрямованого уроку,   розглянути нові підходи до оцінювання навчальної діяльності учнів та визначити завдання на наступні методичні практикуми.

Здавалося б, що можна навчитись лише за два семінари?  Але робота була спланована настільки правильно і методично грамотно, що жодного учителя не залишилося байдужого. Кожен виніс з собою багаж  знань та ідей, які, безперечно, потрібно опрацювати і вже з сьогоднішнього дня впроваджувати в практику роботи. І дивлячись на захоплені погляди своїх колег після семінарів, я з впевненістю можу сказати, що незважаючи на труднощі і глобальні зміни,  ми разом створимо нову українську школу, школу радості та успіху,   виховаємо активну і конкурентноспроможну особистість, патріота  з активною життєвою позицією.

Фото-звіт >>>

Переглядів: 147 | Додав: Grom | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Освітянська карта району
.

ВІТАЄМО ЮВІЛЯРІВ!



План-графік проведення методичних заходів на 2016-2017 н.р.
Тижнева циклограма діяльності методичного центру.
-





Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz